O kolačićima

  O kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće, neophodne za funkcioniranje stranice.

Nužni kolačići ne sadrže Vaše osobne podatke niti ih Banka povezuje s Vašim osobnim podacima.

Kolačiće možete onemogućiti promjenom postavki Vašeg preglednika, ali to može utjecati na funkcionalnost web stranice.

Više o korištenju kolačića možete pročitati u Izjavi o privatnosti.

Kent rebranding

Na razvoju novog vizualnog identiteta surađivali smo s kreativnom agencijom Bruketa&Žinić&Grey, a novi koncept uređenja poslovnica u skladu s njime osmislila je agencija za projektiranje, produkt dizajn i arhitekturu Brigada.

Novi branding sastoji se od logotipa i sekundarnih elemenata vizualnog identiteta u obliku heksagona čiji su grafički elementi modularni. Zašto šesterokut? Šesterokut  je univerzalni simbol koherentnosti, odnosno povezanosti. A upravo je povezanost s klijentima temelj na kojima KentBanka razvija svoje poslovanje. Hrvatska još nikad nije imala banku zaista specijaliziranu za premium segment tržišta. To je vidljivo u našim posebnim uslugama kreiranim za taj segment, ali u svemu drugom: dizajnu interijera i vizualnom identitetu. Nenametljiv, diskretan i bezvremenski dizajn govori o instituciji fokusiranoj na dugoročne odnose i osobni pristup svakom čovjeku.

Novi koncept KentBanke je svojevrsni odgovor na ubrzanu digitalizaciju i automatizaciju bankarskih procesa kojima polako nestaje osobni odnos s osobnim bankarom. Osnovni doživljaj prostora nove poslovnice je ambijent koji omogućuje različite tipologije interakcije, od brzih transakcija na samom ulazu, prostora osobnih bankara sa zonama privatnosti, suvremenog uredskog prostora do inovacije na regionalnom tržištu - poslovnog kluba u kojem se u opuštenoj, ali prvenstveno poslovnoj atmosferi organiziraju sastanci, edukacije, predavanja i slično. Organizacijom interijera spojili smo suvremene tehnologije i osobni kontakt te omogućili različite razine zona privatnosti ovisno o potrebama klijenata, a cijeli prostor estetski se bazira na tradiciji zagrebačkih donjogradskih interijera, gradskih kavana i poslovnih klubova te prepoznatljivih, ali suptilnih elemenata turskog dizajna. Prostorom tako dominiraju ugodne kožne sofe, stolice u neutralnim nijansama, a sve protkano nijansama zelene, crne i zlatne. Većina korištene opreme je suvremeni namještaj domaćih proizvođača i dizajna isprepleten s unikatno dizajniranim i proizvedenim elementima te pokojim međunarodnim klasikom. Vjerojatno najveća inovacija na bankarskom tržištu je upravo KentClub koji se nalazi na najvišoj etaži naše poslovnice u Ilici te je otvoren za klijente banke koji žele u sofisticiranom, neformalnom i ugodnom ambijentu provesti vrijeme, razgovarati o poslovnim ili financijskim temama, steći nova znanja na stručnim predavanjima ili jednostavno se opustiti na kraju radnog dana.